•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

A Kind of Magic

The Political Marketing of the ANC

Rushil Ranchod
Livre broché | Anglais
23,95 €
+ 47 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Providing a completely new and fresh way of understanding the ANC by looking at the way the organization has marketed itself and built up a distinctive brand, this book explores the development of the its political marketing strategy from 1955 to 2011. The concern is not so much with politics as with publicity, promotion, and propaganda--that is, with the techniques of political persuasion. The author argues that marketing has enjoyed a central significance within the ANC for a long time, and provides important insights into the strategy and decision-making process of the organization at critical phases of its existence, right up to the election campaign of 2009 and the Mangaung conference. The book rethinks the politics of the ANC and the future of its position at the center of South African political life.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
256
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781431408276
Date de parution :
01-04-14
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
155 mm x 234 mm
Poids :
294 g

Les avis