Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
Publication Date: January 18, 2012. Educators, policymakers and parents can take a journey with California educational reform advocate, Rex Fortune, to effect change. After presenting national and state data as evidence of the achievement gap's result on the country's economy, taxpayers, prisons, and unemployment, Fortune asks the question, "How can low-achieving minorities close the achievement gap?" The answers are revealed in 514 pages of meticulous research, successful strategies, and on-site visits to 7 gap-closing, California K-12 public schools, researched and written by Dr. Rex Fortune and Rex Fortune III, with book editing and design by Phawnda Moore. Join our authors in their engaging and revealing conversations with: Administrators who are strong, dedicated leaders - focused on educating each studentTeachers who know why their students are 100% proficient or advanced and share their practicesParents who prioritize learning, in school and at home, and are cheerleaders for their children's progress. Examples of data included in the book are: 1) detailed data on the 144 California public schools with high minority (African American and Hispanic) and high socioeconomically disadvantaged students chosen for the study; 2) tables and reports on 20 gap-closing, high minority schools as well as tables on 20 low-achieving schools; and 3) tables and reports of similarities from 15 high-achieving Asian schools. Over 400 images include: 1) photos taken at the school site visits, 2) exhibits of school documents: parent contracts, teachers' lesson plans, interview instruments; and 3) tables, graphs and charts supporting research on the API and CST, ethnicity, teachers' credentials and salaries, school finances, class size, enrollment, textbooks and more. Recommended resources to encourage learning are also carefully reviewed. BRIDGING THE ACHIEVEMENT GAP powerfully illuminates the path for change with practical and proven practices, and is a valuable resource to the education profession. 'Parenting Practices: How Successful Parents Bridge the Achievement Gap' and other publications by this author team are available on Amazon.com.