Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Designing with Data

Improving the User Experience with A/B Testing

Rochelle King, Elizabeth F Churchill, Caitlin Tan
Livre broché | Anglais
55,95 €
+ 111 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

On the surface, design practices and data science may not seem like obvious partners. But these disciplines actually work toward the same goal, helping designers and product managers understand users so they can craft elegant digital experiences. While data can enhance design, design can bring deeper meaning to data.

This practical guide shows you how to conduct data-driven A/B testing for making design decisions on everything from small tweaks to large-scale UX concepts. Complete with real-world examples, this book shows you how to make data-driven design part of your product design workflow.

  • Understand the relationship between data, business, and design
  • Get a firm grounding in data, data types, and components of A/B testing
  • Use an experimentation framework to define opportunities, formulate hypotheses, and test different options
  • Create hypotheses that connect to key metrics and business goals
  • Design proposed solutions for hypotheses that are most promising
  • Interpret the results of an A/B test and determine your next move

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
367
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781449334833
Date de parution :
16-05-17
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
150 mm x 229 mm
Poids :
498 g

Les avis