•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Teachers' Goals, Beliefs, Emotions, and Identity Development

Investigating Complexities in the Profession

Paul A Schutz, Ji Hong, Dionne Cross Francis
Livre broché | Anglais
55,95 €
+ 111 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Teachers' Goals, Beliefs, Emotions, and Identity Development

discusses the nonlinear, multifaceted processes of teacher development by foregrounding constructs related to well-being and professional standards. Teachers lead full, complex lives that are set in both immediate and social-historical realities that significantly shape their ongoing successes and challenges. Informed by a range of psychological and educational theories and perspectives and meaningfully situated in contemporary perspectives of teacher well-being, this book offers comprehensive and holistic approaches to the processes and contexts of teacher development. The authors' research and implications for practice will be useful for prospective and practising teachers, teacher educators, classroom researchers, school administrators, and policymakers.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
148
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781138315921
Date de parution :
05-05-20
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
226 g

Les avis