•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Marketing & Communication
  6. Étude de marché
  7. The Impact of Incentives and Interview Methods on Response Quantity and Quality in Diary- And Booklet-Based Surveys

The Impact of Incentives and Interview Methods on Response Quantity and Quality in Diary- And Booklet-Based Surveys

(Study Paper No. 25)Volume 25

Jens Bonke, Peter Fallesen
Livre broché | Anglais | Study Paper | n° 25
8,45 €
+ 16 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

In parallel with the recent trend towards conducting ever more surveys, there has also been a decline in response rates, making it harder to obtain the desired number of completed interviews for these surveys. Incentives used in surveys, with the aim of increasing the response rates are manifold, varying from sending letters in advance and an increasing the number of reminder calls to pre-interview payments, cash incentives, charitable donations, and the chance to win lottery prizes. This book examines the impact of incentives and methods used to increase survey response rates.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
33
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 25

Caractéristiques

EAN:
9788790199210
Date de parution :
16-09-09
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
171 mm x 241 mm
Poids :
90 g

Les avis