Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
Strategic Reputation Management examines the ways in which organizations achieve "goodness" through reputation, reputation management and reputation s...Savoir plus
This collection explores how existing and new personal communication technologies facilitate and change interpersonal interactions. Chapters offer in-...Savoir plus
Social Marketing: marketing in the service of societal problems. Does this approach represent dangerous social engineering, or is it the best hope we ...Savoir plus
This second edition of a trend-setting volume provides an updated examination of the interaction between families and the most pervasive mass medium: ...Savoir plus
In the context of an Emory Symposium on Cognition honoring the enormous contributions to cognitive psychology of Ulric Neisser, this book brings toget...Savoir plus
This exceptional casebook contains the most significant cases on U.S. mass communication law and ethics. It may be used in conjunction with Mass Commu...Savoir plus
Television continues to play a major role in the lives of most children and adolescents, but current research also reflects the explosive growth in ne...Savoir plus
Reporters in the newsroom are becoming more involved in computer-assisted reporting and online news research than ever before. This edition introduces...Savoir plus
Reviewing the Arts is written for those media writers assigned to review an artistic event or performance, providing the tools for a journalist to wri...Savoir plus
The Intelligent Transportation System (ITS) Program is a cooperative effort by government, private industry, and academia to apply advanced technology...Savoir plus
At its best, educational television can provide children with enormous opportunities and can serve as a window to new experiences, enrich academic kno...Savoir plus
Who are U.S. journalists? What are their backgrounds and educational experiences? Why did they choose journalism as an occupation? What do they think ...Savoir plus
This second edition of the Handbook of Communication and Aging Research captures the ever-changing and expanding domain of aging research. Since it wa...Savoir plus
This book looks at criticisms of the journalism profession and evaluates many of the changes in journalism--both positive and negative. In addition, i...Savoir plus