Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
Nijntje komt veel dieren tegen in dit zachte labelboekje. Wie staat er bij het blauwe label? Zie je de leeuw bij het gele labeltje? En kijk eens achte...Savoir plus
Samen met nijntje spelenderwijs letters en woordjes leren. De zelfcorrigerende woordenmaker vergroot de letterkennis en de woordenschat van de allerkl...Savoir plus
In dit boek telt nijntje de dingen die ze tegenkomt, terwijl ze de wereld om zich heen ontdekt. Tel samen met nijntje de bomen in het park en de schel...Savoir plus
Nijntje gaat met 'vaoder Pluus naè de dunen en het strand en om de zeê te zien'. 'Nijn maèkt een eêl groat fort ' en 'goeng ze mie d'r eêmer schelpen ...Savoir plus
In Nijntje an zei innut Haags gaat Nijntje 'naah de dùinûh ennut stgand' en natuurlijk neemt Nijn dan een 'emmâh' mee. Na een fijne dag aan zee zegt v...Savoir plus
Bewegend leren tellen met nijntje is leuk, leerzaam én gezond. Met lief klein konijntje leren peuters en kleuters spelenderwijs tellen. Bewegen terwij...Savoir plus
Kijk naar de plaatjes en benoem wat je ziet. Een boek vol woorden in herkenbare thema's: binnen, buiten, eten en drinken, voorwerpen, kleding en diere...Savoir plus
Nijntje heeft haar vriendjes uitgenodigd voor een verkleedfeest. Er is een verkleedkist met voor iedereen iets. Wil je zien hoe nijntje, nina, boris, ...Savoir plus
In nijntje ien de speultuin ien 't gruusbèks (nijntje in de speeltuin in het Groesbeeks) gaat Nijntje met haar vader en moeder naar de speeltuin. 'nij...Savoir plus
In opa en oma pluus in ’t Sallands gaat nijntje op ‘bezuuk’ bij opa en oma. ‘opa heb ’n step emäk veur nijn’ en nijntje ‘hef ’n umslagdoek veur oma pl...Savoir plus
In Nijntje bie zee gaat Nijntje met 'pabbe pluus noar de dunen en t strand en noar de zee'. Pa Pluus zegt: 'hier bennen dien emmer en dien schep, moak...Savoir plus
Een leuke kennismaking met cijfers. Samen met nijntje leren peuters en kleuters spelenderwijs tellen van 1 t/m 10. De kleurrijke tel- en schrijfopdrac...Savoir plus
70 kaartjes met woorden van 1 lettergreep in een kartonnen doosje. Kijk naar de plaatjes en benoem wat je ziet. 70 kaartjes met woorden in herkenbare ...Savoir plus
DICK BRUNA’S NIJNTJE VERTAALD IN OUDGRIEKS. Dit boek is bedoeld voor leerlingen en studenten Oudgrieks en liefhebbers van deze klassieke dode taal waa...Savoir plus
Ontdek je muzikale talenten al van jongs af aan! Met de leukste muziekjes, trommels en geluiden van "Mijn eerst piano" maak je van alles een feestje. ...Savoir plus