Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
Peuters vanaf 2 jaar kijken hun ogen uit in dit kleurrijke boerderijboek.Op elke dubbele pagina vind je een gedetailleerde zoekplaat,een leuk tekstje ...Savoir plus
In dit leuke kijkboek ontdekken peuters niet alleen heel wat nieuwe woordjes, maar leren ze ook de kleuren en de cijfers. Dankzij de handige tabbladen...Savoir plus
Een mooi en vrolijk kijkboekje rond het thema boerderij, speciaal voor de allerjongsten. De eenvoudige tekeningen in felle, contrasterende kleuren zij...Savoir plus
Een mooi en vrolijk kijkboekje rond het thema bedtijd, speciaal voor de allerjongsten. De eenvoudige tekeningen in felle, contrasterende kleuren zijn ...Savoir plus
De eenvoudige methode waarmee iedereen kan leren tekenen! Dit praktische boek wil tekenaars van alle niveaus helpen om allerlei diersoorten natuurgetr...Savoir plus
In dit grote kijkboek leert je peuter een heleboel dieren kennen. Van de poes en het paard tot de wasbeer en de olifant.Onder aan elke pagina vind je ...Savoir plus
Dit boek is speciaal voor iedereen die snel en makkelijk cartoons wil leren tekenen. Stap voor stap wordt bij elke cartoon uitgelegd wat je moet doen,...Savoir plus
In dit grote kijkboek leert je peuter een heleboel nieuwe woordjes kennen. De gekozen thema’s sluiten nauw aan bij de leefwereld van jonge kinderen.On...Savoir plus
In dit vrolijke kijkboekje maakt je baby kennis met de dieren om zich heen. De eenvoudige tekeningen in felle, contrasterende kleuren zijn speciaal on...Savoir plus
Stevige, kartonnen uitgaven met een stoffen lint en ring om makkelijk aan de buggy te bevestigen. De kleurrijke illustraties zijn helder en duidelijk,...Savoir plus
Stevige, kartonnen uitgaven met een stoffen lint en ring om makkelijk aan de buggy te bevestigen. De kleurrijke illustraties zijn helder en duidelijk,...Savoir plus
In dit vrolijke kijkboekje maakt je baby kennis met de wereld om zich heen. De eenvoudige tekeningen in felle, contrasterende kleuren zijn speciaal on...Savoir plus
In dit leuke kijkboek ontdekken peuters niet alleen heel wat nieuwe woordjes, maar leren ze ook de kleuren en de cijfers kennen. Dankzij de handige ta...Savoir plus
Een doos vol vrolijke, felgekleurde kaarten om samen met je peuter nieuwe woordjes te leren en zijn eerste spelletjes te spelen. Op de kaarten vind je...Savoir plus