Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Atte Jongstra

Livres écrits par Atte Jongstra

Livres écrits par Atte Jongstra

Tous les livres de Atte Jongstra

43 résultats

Trier par
Filter
  • Wetenschap omtrent de vrouw

Atte Jongstra

• Ebook | Néerlandais
    • `Wie ben je? `Een man, antwoordde ik. `Zoals ik me die herinner. Met deze woorden begint het titelverhaal van Cicerone , een van de dertien stukken in... Savoir plus
    1,49 €
    Disponible immédiatement
    1,49 €
    Disponible immédiatement
  • De avonturen van Henry II Fix

Atte Jongstra

• Livre broché | Néerlandais
    • In een Leids veilinghuis trof schrijver Atte Jongstra drie kisten aan. Ze bleken de nalatenschap te bevatten van de bevlogen Zwolse burger Henry II Fi... Savoir plus
    23,99 €
    Livraison 1 à 2 semaines
    23,99 €
    Livraison 1 à 2 semaines
  • Groente

Atte Jongstra

• Groente is een kaleidoscopisch, geïllustreerd boek, een verzameling mozaïekstukken waaruit de lezer zelf een roman moet componeren. Alle kortere en la... Savoir plus
    16,99 €
    Livraison 1 à 2 semaines
    16,99 €
    Livraison 1 à 2 semaines
  • Hengelen naar de kern

Atte Jongstra

• Ebook | Néerlandais
    • `Wie ben je? `Een man, antwoordde ik. `Zoals ik me die herinner. Met deze woorden begint het titelverhaal van Cicerone , een van de dertien stukken in... Savoir plus
    1,49 €
    Disponible immédiatement
    1,49 €
    Disponible immédiatement
  • Aan open zee

Atte Jongstra

• Ebook | Néerlandais
    • Het piepkleine Deense Oostzee-eiland Christiansø heeft al eeuwen het laagste misdaadcijfer van Europa. Er gebeurt nooit iets. Auteur Axel Borg denkt e... Savoir plus
    7,99 € 10,99 €
    Disponible immédiatement
    7,99 € 10,99 €
    Disponible immédiatement
  • Cicerone

Atte Jongstra

• 'Wie ben je?' 'Een man,' antwoordde ik. 'Zoals ik me die herinner.' Met deze woorden begint het titelverhaal van Cicerone, een van de dertien stukken ... Savoir plus
    14,50 €
    Livraison 1 à 2 semaines
    14,50 €
    Livraison 1 à 2 semaines
  • Klinkende ikken

Atte Jongstra

• Ebook | Néerlandais | Privé-domein
    • In Klinkende ikken danst Atte Jongstra op spectaculaire wijze op het slappe koord tussen feit en fictie, ditmaal voor het eerst met autobiografische (... Savoir plus
    7,99 € 9,49 €
    Disponible immédiatement
    7,99 € 9,49 €
    Disponible immédiatement
  • De drooglegging

Atte Jongstra

• Ebook | Néerlandais
    1,49 €
    Disponible immédiatement
    1,49 €
    Disponible immédiatement
  • Cicerone

Atte Jongstra

• Ebook | Néerlandais
    • 'Wie ben je?' 'Een man,' antwoordde ik. 'Zoals ik me die herinner.' Met deze woorden begint het titelverhaal van Cicerone , een van de dertien stukken... Savoir plus
    7,49 €
    Disponible immédiatement
    7,49 €
    Disponible immédiatement
  • Hudigers hooglied

Atte Jongstra

• Ebook | Néerlandais
    • Een Nederlands echtpaar verhuist naar het heuvellandschap van de Franse Morvan en komt terecht in een kleine dorpsgemeenschap die zich opmaakt voor de... Savoir plus
    7,49 €
    Disponible immédiatement
    7,49 €
    Disponible immédiatement
  • Portret van een slaper

Atte Jongstra

• Ebook | Néerlandais
    1,49 €
    Disponible immédiatement
    1,49 €
    Disponible immédiatement
  • Cicerone

Atte Jongstra

• Ebook | Néerlandais
    1,49 €
    Disponible immédiatement
    1,49 €
    Disponible immédiatement
  • De handschoen

Atte Jongstra

• Ebook | Néerlandais
    1,49 €
    Disponible immédiatement
    1,49 €
    Disponible immédiatement
  • De Aardappelcentrale

Atte Jongstra

• Ebook | Néerlandais
    • Amsterdam, 1944-1945. Een losbandige groep kunstenaars scharrelt zich een weg door de Hongerwinter. Zuipen, neuken, zwarte handel, kunstvervalsingen. ... Savoir plus
    7,99 € 10,99 €
    Disponible immédiatement
    7,99 € 10,99 €
    Disponible immédiatement
  • De tegenhanger

Atte Jongstra

• Ebook | Néerlandais
    • Een bonte en dramatische zoektocht naar de vrouw waar hoofdpersoon Atte Jongstra al jaren mee is getrouwd. Is hij degene waar hij haar voor hield? Wie... Savoir plus
    7,49 €
    Disponible immédiatement
    7,49 €
    Disponible immédiatement
  • Groente

Atte Jongstra

• Ebook | Néerlandais
    • Groente is een kaleidoscopisch, geïllustreerd boek, een verzameling mozaïekstukken waaruit de lezer zelf een roman moet componeren. Alle kortere en la... Savoir plus
    7,49 €
    Disponible immédiatement
    7,49 €
    Disponible immédiatement
  • Disgenoten

Atte Jongstra

• Roman over de aanstaande scheiding van een spreker van beroep, die deelneemt aan een geheimzinnig symposium in de grimmige, Zweedse natuur. Hoofdperso... Savoir plus
    15,50 €
    Livraison 1 à 2 semaines
    15,50 €
    Livraison 1 à 2 semaines
  • Het huis M.

Atte Jongstra

• Je koopt nietsvermoedend een huis en het blijkt een gruwelijk toegetakeld vrouwenlijk te bevatten. De autoriteiten zien jou aan voor de dader, terwijl... Savoir plus
    20,99 €
    Livraison 1 à 2 semaines
    20,99 €
    Livraison 1 à 2 semaines
  • De hemel ontdekt

Atte Jongstra

• Ebook | Néerlandais
    • Meer dan 750.000 mensen lazen Mulisch fenomenale roman De ontdekking van de hemel . Maar niemand las hem zoals Atte Jongstra dat deed. Hij ontleedde h... Savoir plus
    9,99 €
    Disponible immédiatement
    9,99 €
    Disponible immédiatement
  • Friezen in Rome

Atte Jongstra

• Fries historicus Atte Sixma werkt op het Academisch Instituut te Rome, omringd door diverse wetenschappers en kunstenaars, aan een onderzoek naar Frie... Savoir plus
    24,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
    24,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
  • Disgenoten

Atte Jongstra

• Ebook | Néerlandais
    • Een roman over de aanstaande scheiding van een spreker van beroep, die deelneemt aan een geheimzinnig symposium in de grimmige, Zweedse natuur. Hoofdp... Savoir plus
    7,49 €
    Disponible immédiatement
    7,49 €
    Disponible immédiatement
  • Worst

Atte Jongstra

• Ebook | Néerlandais
    • In deze hoogst autobiografische, geïllustreerde roman beschrijft Atte Jongstra hoe hij zijn leven weer zop poten krijgt na het stranden van zijn huwel... Savoir plus
    7,99 € 10,99 €
    Disponible immédiatement
    7,99 € 10,99 €
    Disponible immédiatement
  • Uit het dagboek van een spreker

Atte Jongstra

• Ebook | Néerlandais
    1,49 €
    Disponible immédiatement
    1,49 €
    Disponible immédiatement
  • De tegenhanger

Atte Jongstra

• Een bonte en dramatische zoektocht naar de vrouw waar hoofdpersoon Atte Jongstra al jaren mee is getrouwd. Is hij degene waar hij haar voor hield? Wie... Savoir plus
    22,99 €
    Livraison 1 à 2 semaines
    22,99 €
    Livraison 1 à 2 semaines
24 sur 43 résultat(s) affiché(s)