Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
Retrait gratuit dans votre magasin Club
7.000.000 titres dans notre catalogue
Payer en toute sécurité
Toujours un magasin près de chez vous
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
Tasmara wil er dolgraag bij horen. Als de populaire Kasia een verjaardagsfeestje geeft, biedt ze aan om foto’s te maken. Eindelijk wordt ze opgenomen ...Savoir plus
De magie van de draak is een van de vijf boeken uit het E3 pakket 2 tutorlezen van Uitgeverij Delubas, speciaal ontwikkeld voor tutorlezen, met E3 als...Savoir plus
Faye ziet duivels. Steeds meer, steeds vaker. Leraren, klasgenoten, buren, zelfs de minister-president verandert voor haar ogen in een monster. Is ze ...Savoir plus
Ik heb gedroomd over rivieren vol bloed. Niet alleen mijn volk stierf, ook Moeder Aarde werd platgetrapt onder de vele voeten van de witte man. Het pa...Savoir plus
Niemand nam de waarschuwing van NASA serieus. Maar het is echt: het einde van de wereld is nabij. Door een verwoestende zonnestorm worden miljoenen le...Savoir plus
Een magische barrière beschermt het eiland Arandia al eeuwen tegen het kwaad van de Gehoornde. Wanneer de tweeling Vana en Fokko uitverkoren wordt tot...Savoir plus
Tobias wil zijn moeder en zijn vriendin Femke beschermen tegen vampiers. Maar dan moet hij wel een mens worden. Tobias is zelf geen echte vampier, hij...Savoir plus
In Ik schrijf gedichten leert de lezer wat de eigenschappen van gedichten zijn, wat voor soorten gedichten er bestaan en hoe ze geschreven moeten word...Savoir plus
tim hoort een brul. een brul in het bos. het is een draak. de draak zit in de val. de draak is eng. tim weet niet wat hij moet doen. help ik de draak?...Savoir plus
'Ik heb gedroomd over rivieren vol bloed. Niet alleen mijn volk stierf, ook Moeder Aarde werd platgetrapt onder de vele voeten van de witte man. Het p...Savoir plus
In 1620 moet de elfjarige weesjongen William het vertrouwde Leiden verlaten, omdat de Pilgrims een nieuw bestaan gaan opbouwen in Amerika. Ze overleve...Savoir plus
Waarschijnlijk heb je weleens gehoord van de Mayflower. Misschien weet je dat dit schip de Pilgrims van Europa naar de Nieuwe Wereld bracht. Maar wist...Savoir plus
Maart 1725. Tijs weet het zeker: in de ijzige wateren van het verre Groenland wacht het avontuur. Nu hij en zijn beste vriend Maarten een plekje hebbe...Savoir plus
Maart 1725. Tijs weet het zeker: in de ijzige wateren van het verre Groenland wacht het avontuur. Nu hij en zijn beste vriend Maarten een plekje hebbe...Savoir plus
Dierendagboeken vertellen de persoonlijke verhalen van jonge dieren. Soms grappig, vaak eng, maar vooral heel erg leuk en interessant. De lezer leert,...Savoir plus
Mei 1945. De oorlog is voorbij, maar niet voor de zeventienjarige Antje Buursma. Als dochter van een NSB’er zit ze gevangen in Kamp Westerbork. Daar i...Savoir plus
In Ik schrijf verhalen leert de lezer wat verhalen zijn, wat voor verhalen er bestaan en hoe verhalen moeten worden geschreven en opgebouwd.Savoir plus
Dierendagboeken vertellen de persoonlijke verhalen van jonge dieren. Soms grappig, vaak eng, maar vooral heel erg leuk en interessant. De lezer leert,...Savoir plus
Winter 1813. Nederland is bezet door de Fransen. De veertienjarige Hendrik zwerft door Amsterdam, op de vlucht voor zijn verleden. Hij heeft niets mee...Savoir plus