Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
'A manifesto for twenty-first-century leadership packaged in a fun and engaging story. Buy this book and get it in the hands of everyone in your compa...Savoir plus
Most of us think of sales as a struggle to make people do something they don't really want to do. But that cut-throat mentality makes the process much...Savoir plus
Ben is a young manager who has been charged with persuading 500 employees to agree to a merger. Facing an impossible battle, he seeks the advice of an...Savoir plus
Bringing Value, Solving Problems and Leaving a Legacy brings you story after story of transformation and growth from thought leaders, entrepreneurs, p...Savoir plus
The classic companion to the international bestseller The Go-Giver 'Share this book with those you care about' Seth Godin ' A manifesto for twenty-fir...Savoir plus
The definitive guide to turning casual contacts into solid sales opportunities In this fully revised edition, Bob Burg builds on his proven relationsh...Savoir plus
This expanded edition of The Go-Giver includes the text of the original business parable, together with a foreword by Arianna Huffington, a new intro...Savoir plus
Ben is an ambitious young executive charged with persuading 500 employee shareholders to agree to a merger that will save their company. But despite h...Savoir plus
La plupart des gens rient quand on leur dit que le secret de la réussite consiste à donner...« D'un autre côté, la plupart sont bien loin d'obtenir le...Savoir plus
From the bestselling authors of The Go-Giver, Go-Givers Sell More, and The Go-Giver Leader comes another compelling parable about the paradox of getti...Savoir plus
Joe is a true go-getter, though sometimes he feels as if the harder and faster he works, the further away his goals seem to be. One day, desperate to ...Savoir plus
"I met last week with your leaders," Ben began. "I heard what they had to say. And you know, they make a good point." He paused. Take charge, Ben , he...Savoir plus
Do you have all of the prospects you need? Few of us do! Bob Burg has learned the secrets of effective prospecting, and now he offers his proven, time...Savoir plus
With their national bestseller The Go-Giver , Bob Burg and John David Mann took the business world by storm, showing that giving is the most fulfillin...Savoir plus
Now with a foreword by Arianna Huffington 'This terrific book wonderfully illuminates the principles of contribution, abundance, service and success' ...Savoir plus
The sequel to the international bestseller The Go-Giver , applying its inspirational approach to real-world challenges. The Go-Giver took the business...Savoir plus
The Art of Persuasion teaches you how to get what you want when you want it. You would love to have that ability, right? After studying some of the mo...Savoir plus
The bestselling co-author of The Go-Giver offers new insights into what it means to be truly influential Faced with the task of persuading someone to ...Savoir plus