Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
'Amalia' is genomineerd voor de NS Publieksprijs. Stem op 'Amalia' van Claudia de Breij Ons eerste echte gesprek voeren we in de werkkamer van haar mo...Savoir plus
In de klassieke kerstfilm It’s a wonderful life wenst hoofdpersoon George Bailey dat hij nooit was geboren (‘ I wish I’d never been born !’) en in Hom...Savoir plus
2015 was een jubeljaar voor Claudia de Breij: ze ontving de Louis Davidsring uit handen van Herman van Veen, stond met 'Mag ik dan bij jou' op 4 in de...Savoir plus
'AMALIA' IS GENOMINEERD VOOR DE NS PUBLIEKSPRIJS STEM OP 'AMALIA' VAN CLAUDIA DE BREIJ! Ons eerste echte gesprek voeren we in de werkkamer van haar mo...Savoir plus
Vroege Vogels is al 33 1/3 jaar het populairste natuur- en radioprogramma van de VARA op radio 1. Iedere zondagochtend tussen 8 en 10 uur luisteren ee...Savoir plus
Haar leven lang zoekt Claudia de Breij naar woorden om de wereld te begrijpen, orde te scheppen in de chaos om haar heen. Meestal krijgen die woorden ...Savoir plus
Haar leven lang zoekt Claudia de Breij naar woorden om de wereld te begrijpen, orde te scheppen in de chaos om haar heen. Meestal krijgen die woorden ...Savoir plus
Mag je dan helemaal niks meer zeggen in dit land? Moet al die kunst zo nodig van mijn belastingcenten? Zijn witte mannen ook mensen? Het lijken retori...Savoir plus
Wie willen we eigenlijk zijn? Mag je dan helemaal niks meer zeggen in dit land? Moet al die kunst zo nodig van mijn belastingcenten? Zijn witte mannen...Savoir plus
Mag je dan helemaal niks meer zeggen in dit land? Moet al die kunst zo nodig van mijn belastingcenten? Zijn witte mannen ook mensen? Het lijken retori...Savoir plus
Geef het door Claudia de Breij (net 40, dankuwel) vraagt zich af hoe dat moet: leven. De eerste jaren zeggen ouders, leraren en andere betweters wat j...Savoir plus
'Je gaat het dus doen. Je gaat een kind op de wereld zetten. Sterker nog: je bent zwanger. (Toch? Daarom koop je zo'n boekje, denk ik dan. Of je vindt...Savoir plus
Twee van Nederlands bekendste cabaretiers, uit twee verschillende generaties, schrijven elkaar persoonlijke brieven. Ze discussiëren vrijuit over hun ...Savoir plus
Claudia de Breij en Paul van Vliet, twee van Nederlands bekendste cabaretiers, uit twee verschillende generaties, schrijven elkaar persoonlijke brieve...Savoir plus
'Je gaat het dus doen. Je gaat een kind op de wereld zetten. Sterker nog: je bent zwanger. (Toch? Daarom koop je zo'n boekje, denk ik dan. Of je vindt...Savoir plus
Midden in Zuid-Afrika ligt de halfwoestijn de Karoo. Ruim 15 jaar geleden kocht Irene van Lippe Biesterfeld hier een gebied van ruim 5000 hectare. Ze ...Savoir plus
2015 was een jubeljaar voor Claudia de Breij: ze ontving de Louis Davidsring uit handen van Herman van Veen, stond met 'Mag ik dan bij jou' op 4 in de...Savoir plus