Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
The Marketing Research Guide is the latest edition of Haworth's marketing research classic that now includes Internet sources of data, online surveys,...Savoir plus
Discover what happened to the economy after 9/11from an insider outlook Many Thin Companies: The Change in Customer Dealings and Managers Since Septem...Savoir plus
This guide provides instructions for creating a marketing plan suited to particular businesses, products, services, or brands. It describes the variou...Savoir plus
At your fingertipsfind advertising terms and concepts quickly and easily in this A-Z reference guide! As with many institutions, advertising has devel...Savoir plus
Examines the customer advisory board (CAB) - one of the most effective competitive tools for building and maintaining customer satisfaction. Shows how...Savoir plus
Examine essential marketing disciplines and weapons!This essential book will show you how to design a strategic marketing plan for any brand, product,...Savoir plus
Learn what you need to know to conduct successful business in Mexico!This book is a primer on all aspects of doing business in Mexico, with practical ...Savoir plus
This comprehensive new book is the first guide to applications in marketing concepts in church and ministry services. Demonstrations of marketing conc...Savoir plus
Strategic Planning for Not-For-Profit Organizations covers all the steps involved in developing a strategic plan for a not-for-profit organization. St...Savoir plus
Covers all terms and examines all aspects of advertising. Laid out in an easy to use alphabetical format which allows you to effortlessly access and u...Savoir plus
The Marketing Research Guide is the latest edition of Haworth's marketing research classic that now includes Internet sources of data, online surveys,...Savoir plus
Clarifies foundational marketing concepts and terms as they relate to church and religious organizations. From social cause marketing to measuring att...Savoir plus
Spiritual management is required for spiritual organization, and yet a ministry's master plan should be the Master's plan for that ministry. Church an...Savoir plus
This comprehensive new book is the first guide to applications in marketing concepts in church and ministry services. Demonstrations of marketing conc...Savoir plus
Is your church viable in the changing marketplace of today--and tomorrow?Today's church market is comprised of four cultural paradigms--Youth, Baby Bu...Savoir plus
Is your church viable in the changing marketplace of today--and tomorrow?Today's church market is comprised of four cultural paradigms--Youth, Baby Bu...Savoir plus
Discover the marketing basics to draw new membersand more fundsto your church! Though more and more religious organizations increasingly attempt to us...Savoir plus
Discover what happened to the economy after 9/11from an insider outlook Many Thin Companies: The Change in Customer Dealings and Managers Since Septem...Savoir plus
Learn why customer advisory boards are so successfuland how to create one for any business! From a leading authority in business management comes a bo...Savoir plus