Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
Raspoetin is het eerste jeugdboek dat Guy schreef. Het vertelt het verhaal van Peter, een mysterieuze jongen die stottert en buikspreker is. Als hij R...Savoir plus
De wereld is een interessantere plek dankzij fantasten en flierefluiters. Misschien ken je Raspoetin wel? Guy Didelez vertelde het verhaal van de Russ...Savoir plus
‘Sander!’ Hij hoort een angstige trilling in haar stem. Ze moet in gevaar zijn! Op blote voeten rent hij het bos in. Gelukkig is de zaklantaarn er nog...Savoir plus
Eindelijk kerstvakantie! Heksje Trezebelle en haar vriendinnen gaan schaatsen op het grote meer achter het heksendorp, maar als Trezebelle een lelijke...Savoir plus
Armoede zit in Vlaanderen vaak verborgen achter anonieme gevels. Toch is het een harde realiteit voor een op de tien gezinnen. Ik ben iemand/niemand i...Savoir plus
Veertien dagen later deden Kimberly en ik onze eerste communie. Samen met ons waren er nog vier andere kinderen die beloofden dat hun zieltje voor eeu...Savoir plus
Samen met Rebecca Rademaekers van detectivebureau RSearch moet je zien uit te vissen waar het verdwenen tienermeisje Lotte gebleven is, en wat er prec...Savoir plus
De vijftienjarige Janne wordt opgenomen in een psychiatrische instelling. Op haar eigen vraag. Toch is ze nog niet aan praten toe. Niemand weet wat er...Savoir plus
In geen tijd ben ik omsingeld door een kluwen van lijven dat aan me wriemelt, aan me ruikt, aan me likt, misschien wel aan me wil bijten, want niemand...Savoir plus
In hun nieuwste boek proberen Guy Didelez en Frank Pollet te achterhalen of er ooit spookkosmonauten naar de ruimte vertrokken, maar nooit zijn terugg...Savoir plus
Ben je ooit al met een tank naar school gebracht? Is je vader lid van de Kerk van het Vliegend Spaghettimonster? Of heb je ooit een prijs gewonnen voo...Savoir plus
In het slotluik van deze trilogie zoeken de hoofdpersonages verder naar hun plek tussen de eilandbewoners. Kanani helpt Damiaan en zorgt voor de diere...Savoir plus
Guy Didelez vindt schrijven allesbehalve saai. Hij schrijft immers vooral als hij op reis is. En omdat hij veel boeken wil schrijven, moet hij vaak op...Savoir plus
Die jongen kwam naar me toe en vroeg of het goed was. Ik antwoordde niet. 'Verlegen of wat?' vroeg hij. 'Ik ken jou niet,' antwoordde ik. 'Wil je ...Savoir plus
Wie Molokaï zegt, denkt aan melaatsheid en aan Pater Damiaan, de man die werd verkozen tot ‘De Grootste Belg’ ooit. Hij koos ervoor om naar dit grimmi...Savoir plus
Deze musical op teksten van Patrick Bernauw & Guy Didelez en muziek van Fernand Bernauw vertelt het "ware verhaal" van de legendarische heldin, tevens...Savoir plus
Wist je dat er in India kleuterklasjes bestaan waar de kinderen leren om… slangen te bezweren? En wat doe je als je nooit in zo’n kleuterklasje gezete...Savoir plus
Stien is mijn maatje. Nee, niet mijn vriendin.In het opvanghuis waar ik verblijf, is geen plaats voor echte vriendschap. Hooguit een gevoel van verbon...Savoir plus
In dit tweede boek in de meeslepende trilogie over Molokai proberen Kaipo en Kanani als pril koppel met lepra op het eiland samen een leven op te bouw...Savoir plus
Wist je dat er ooit een oplichter geweest is die erin slaagde om de Eiffeltoren te verkopen als oud ijzer? Wat moet je denken van een man die een kuns...Savoir plus
Kaat is in de wolken: ze heeft net leren chatten en maakt al meteen een vriend, Wannes. Het klikt tussen de twee en al gauw wil Wannes weten hoe het m...Savoir plus
Cannes, juni 1882. De 15-jarige Maxime wordt ontvoerd en naar zijn echte moeder gebracht: Charlotte, zus van de Belgische koning Leopold II, ooit Keiz...Savoir plus
Op nauwelijks vijf meter van mijn deur wordt mijn voorgevoel werkelijkheid. Precies op het ogenblik dat ik naar de vele sterren kijk, zie ik een bliks...Savoir plus
De beelden uit mijn kinderjaren, ik neem ze eeuwig met me mee. De aap die op een vis wil varen, Oostende, moeder en de zee. De maskers in de glazen ka...Savoir plus