Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
A level 1 Amicus Reader that highlights different types of bird nests, showing where they are located and what they are made of. Includes What Do You ...Savoir plus
There's more than one way to count! Skip counting shows you a shortcut by counting in sets of 2 or more. 2, 4, 6, 8, 10 you just got to 10 in half the...Savoir plus
In Purple, young readers will learn about the different foods, insects, and rocks that are purple. Vibrant, full-color photos and carefully leveled te...Savoir plus
In Yellow, early readers will learn about food, animals, and plants that are yellow. Vibrant, full-color photos and carefully leveled text will engage...Savoir plus
A level 1 Amicus Reader that describes common birthday party activities, such as sending invitations, blowing noisemakers, breaking pinatas, and blowi...Savoir plus
- Hoeveel water heb je nodig om je aquarium bij te vullen? - Hoeveel melk gebruik je voor je warme chocolademelk? Lees en leer hoe maatbekers en ander...Savoir plus
- Hoeveel sprongen kan ik maken in een minuut? - Hoeveel boeken kan ik lezen in een maand? Lees en leer hoe klokken en kalenders je helpen om het vers...Savoir plus
A leafy or a weedy. Every sea dragon is one or the other. Leafies have the advantage when it comes to being underwater masters of disguise. They look ...Savoir plus
Curious how sea lions got their name? Well, male sea lions are responsible. Most have a lion-like mane, and they roar loudly to protect females. Young...Savoir plus
- Hoeveel appels gaan er in een kilo? - Wie heeft de grootste vis gevangen? Lees en leer hoe balansen en weegschalen je helpen met het meten van gewic...Savoir plus
A great introduction to veterinarians and what they do. Young animal lovers can follow a step-by-step story about a day in the life of a vet. Enhanced...Savoir plus
How many hours do you sleep? How many minutes does it take to eat your cereal? Learn how clocks and calendars help you tick off the seconds, hours, da...Savoir plus
Did you know that clawed lobsters can be right-clawed or left-clawed? Every baby is born with two cutter claws. Then one cutter claw eventually develo...Savoir plus
- Hoe hoog zal mijn zonnebloem worden? - Hoe lang is Caspar de cavia? Lees en leer hoe linialen en kilometertellers je helpen om lengtes en afstanden ...Savoir plus
Tells the story of Christa McAuliffe and the six other NASA astronauts who lost their lives in the Challenger space shuttle disaster on January 28, 19...Savoir plus
A level 1 Amicus Reader that highlights animals with speed records, including the fastest land mammal, fastest digger, fastest swimmer, and more. Incl...Savoir plus
How many caramels in a pound? Who caught the biggest fish? Learn how balances and scales help you with the heavy lifting of measuring weight.Savoir plus
A level 1 Amicus Reader that describes both indoor and outdoor activities that families do on vacation. Includes simple craft activity for making a va...Savoir plus
Tae Kwon Do--Tae meaning "foot," "leg," etc., Kwon meaning "fist", and Do meaning "the way"--teaches the discipline of both body and mind. Learn about...Savoir plus