Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
When you have to take on the White House there's only one woman to call – Jo Beckett. When a rock singer is killed onstage during a concert, Jo Becket...Savoir plus
From award-winning author Meg Gardiner, co-author of Michael Mann's Heat 2 --In this exhilarating thriller inspired by real-life serial killer Ted Bun...Savoir plus
NOW A NO.1 NEW YORK TIMES BESTSELLER Michael Mann, Oscar-nominated filmmaker and writer-director of Heat and Miami Vice, teams up with Meg Gardiner to...Savoir plus
From award-winning author Meg Gardiner, co-author of Michael Mann's Heat 2 Forensic psychiatrist Jo Beckett is called to the scene of a plane inbound ...Savoir plus
Michael Mann, guionista y director cuatro veces nominado al Óscar por El último mohicano, The Insider, Ali, Miami Vice, Collateral y Heat, colabora en...Savoir plus
From award-winning author Meg Gardiner, co-author of Michael Mann's Heat 2-- A string of high-profile murder-suicides has San Francisco more rattled t...Savoir plus
From award-winning author Meg Gardiner, co-author of Michael Mann's Heat 2-- When a controversial female singer is murdered during a concert, forensic...Savoir plus
From award-winning author Meg Gardiner, co-author of Michael Mann's Heat 2 IGNORE THE SCREAMS. IT'S JUST PART OF THE GAME. Autumn wants something spec...Savoir plus
From award-winning author Meg Gardiner, co-author of Michael Mann's Heat 2 --Evan Delaney knew China Lake was a tough place to grow up. But she never ...Savoir plus
De eenentwintigjarige Autumn krijgt van haar steenrijke vader een wel heel bijzonder verjaardagscadeau. Ze mag met haar vrienden meedoen aan een reali...Savoir plus
From award-winning author Meg Gardiner, co-author of Michael Mann's Heat 2 After a hit-and-run accident leaves a friend dead, Evan Delaney wants justi...Savoir plus
Het vervolg op de hitfilm Heat : topspanning van een prijswinnend thrillerschrijfster en een bekroond filmmaker. Michael Mann, producent met diverse O...Savoir plus
Pour empêcher la propagation d'un virus mortel à San Francisco, la psychiatre médico-légale Jo Beckett doit plonger dans les souvenirs de son patient,...Savoir plus
From award-winning author Meg Gardiner, co-author of Michael Mann's Heat 2 Sarah Keller is a skip tracer, tracking criminals who have gone on the lam....Savoir plus
Be thrilled by three pulse-pounding cases in the Jo Beckett thriller series, praised by Tess Gerritsen and Jeffery Deaver. THE MEMORY COLLECTOR: An ae...Savoir plus
De zangeres Tasia McFarland is net met een grootse comeback-tour begonnen. Maar voor de ogen van 40.000 uitzinnige fans sterft ze door een kogel. Is e...Savoir plus
Het vervolg op de hitfilm Heat : topspanning van een prijswinnend thrillerschrijfster en een bekroond filmmaker. Michael Mann, producent met diverse O...Savoir plus
Instant #1 New York Times Bestseller! Michael Mann, four-time-Oscar-nominated writer-director of The Last of the Mohicans , The Insider , Ali , Miami ...Savoir plus
From award-winning author Meg Gardiner, co-author of Michael Mann's Heat 2 --When Evan Delaney finds her father's car at the bottom of a ravine, the p...Savoir plus
Re-issued in the fresh new series style comes this nail-biting, high-octane thriller from the author of CHINA LAKE - 'a welcome addition to the ranks ...Savoir plus
School's out for ever . . . And the high school reunion is a killer. Because something, or someone, is eliminating Evan Delaney's graduating class. Fo...Savoir plus
When a young woman tumbles dead onto the beach, the police identify the body. It's Evan Delaney. Except that Evan is very much alive. It's her identit...Savoir plus
Evan Delaney, novelist and legal go-fer, is dressed as Diana Ross in order to crash a fancy-dress party and serve a summons, when she hears that Frank...Savoir plus