Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
Wanneer het leven je ineens toelacht, kan dat tot verwarring leiden. Onverwacht succes in het werk en een al even onverwachte liefde dwingen Marly San...Savoir plus
Thijs en Judith zijn amper getrouwd wanneer Thijs een hartaanval krijgt. Op de dag dat hij thuiskomt uit het ziekenhuis slaan de buren aan het verbouw...Savoir plus
Voor God en de Sociale Dienst is de debuutroman van Nicolien Mizee (1965). In drie faxen aan haar scenarioleraar en redder beschrijft de hoofdpersoon...Savoir plus
‘Ik heb maar één product en dat ben ikzelf. Mijn enige doel in het leven is om zo volmaakt mogelijk diegene te worden die ik voorbestemd ben te zijn. ...Savoir plus
Het gezin waarin Ida opgroeit is allesbehalve doorsnee. Schijnbaar kleine gebeurtenissen en confrontaties veroorzaken aardverschuivingen binnen haar w...Savoir plus
Dit vierde deel in de reeks faxenboeken van Nicolien Mizee beslaat de periode 1999-2000. Grote veranderingen staan op til. Haar eerste boek, 'Voor God...Savoir plus
Dat er in en rondom het huis van alles te ontdekken valt is velen opgevallen in de afgelopen maanden. Het kleine leven heeft een hoop te bieden. Marly...Savoir plus
Mischa, een jonge interseksueel die al enige jaren door Amsterdam zwerft waarbij hij uit alle macht probeert 'goed' te blijven, redt het leven van Rin...Savoir plus
In Een licht bewoond eiland zijn we met de faxen aan Ger aanbeland in het jaar dat Nicolien Mizees eerste boek, Voor God en de Sociale Dienst , versch...Savoir plus
In de verhalen van Nicolien Mizee speelt de natuur, en de tuin in het bijzonder, een belangrijke rol. Of het nu om de tuin als lusthof gaat, als decor...Savoir plus
Plotseling stond Anka stil. Ze maakte een onbeheerst geluid en greep mijn pols. Ik volgde haar blik. De iep was weg. De mooie, prachtige, oude iep. De...Savoir plus
Na het succesvolle De kennismaking, waarin Nicolien Mizee begint met haar faxen aan Ger Beukenkamp, verschijnt het vervolg: De porseleinkast (1997‒199...Savoir plus
Na het succesvolle De kennismaking, waarin Nicolien Mizee begint met haar faxen aan Ger Beukenkamp, verschijnt het vervolg: De porseleinkast (1997?199...Savoir plus
In 1994 krijgt Nicolien Mizee les in scenarioschrijven van Ger Beukenkamp. Er ontvouwt zich een klassieke meester-leerlingrelatie. Nicolien ziet in Ge...Savoir plus
In dit nieuwe deel ‘faxen aan Ger’ is het debuut van Nicolien Mizee net verschenen: ze is nu echt schrijver en maakt kennis met het circus rond zo’n d...Savoir plus
‘Eigenlijk maakt het niet uit waar Nicolien Mizee over schrijft, elke letter die ze op papier zet is de moeite van het lezen waard.’ – VPRO Gids ‘De e...Savoir plus
Levende schrijvers, dode schrijvers, ouders, lesbisch dansen, tweepits fornuizen, de 'Duitse tante Beate', leven en dood, gesprekken met vrienden - al...Savoir plus
Thijs en Judith zijn amper getrouwd wanneer Thijs een hartaanval krijgt. Op de dag dat hij thuiskomt uit het ziekenhuis slaan de buren aan het verbouw...Savoir plus
Ook in het vierde faxboek wordt Ger Beukenkamp – en met hem de lezer – weer gezegend met faxen vol overpeinzingen en boude uitspraken, anekdotes, fami...Savoir plus
"Ik heb maar één product en dat ben ikzelf. Mijn enige doel in het leven is om zo volmaakt mogelijk diegene te worden die ik voorbestemd ben te zijn. ...Savoir plus