Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
De wereld kwam niet eerder zo hard binnen in de gedichten van Remco Campert. Ik zag een jongetje zitten verwezen op een stoeltje bedekt met bloed en a...Savoir plus
In de vijfenzestig jaar dat Remco Campert publiceert heeft hij aan kracht en vitaliteit niets ingeboet, integendeel. In Licht van mijn leven weet de m...Savoir plus
'Poëzie is een daad / van bevestiging. Ik bevestig / dat ik leef, dat ik niet alleen leef', zo begint een van Camperts beroemdste gedichten. Het zijn ...Savoir plus
In de vijfenzestig jaar dat Remco Campert publiceert heeft hij aan kracht en vitaliteit niets ingeboet, integendeel. In Licht van mijn leven weet de m...Savoir plus
‘Poëzie is mijn adem,’ schreef de door velen geliefde auteur Remco Campert. Hij beschouwde zichzelf in de eerste plaats als dichter en liet een indruk...Savoir plus
De nieuwe verhalen van Remco Campert worden bevolkt door dromende dichters, aarzelende jongelingen en in de verte is er altijd een meisje dat te mooi ...Savoir plus
Somberman brengt noodgedwongen zijn dagen in ledigheid door, het warenhuis waar hij jarenlang een rustige baan had is failliet. Sombermans vrouw Bezig...Savoir plus
‘Ik ga voor het raam staan en kijk naar de tuin. Ik hoop er een bevestiging in te vinden dat deze dag echt bestaat, dat ik in deze dag besta, dat er e...Savoir plus
Ik zag een jongetje zitten Verwezen op een stoeltje Bedekt met bloed En asgrauw puinstof Onder een huis weggehaald Met bommen bestookt Door Assads moo...Savoir plus
In Dagboek van een poes laat Remco Campert een buitengewoon oplettende poes aan het woord, die vanuit haar eigen perspectief, maar met het verteltalen...Savoir plus
Twee jaar na Een liefde in Parijs schreef Remco Campert Het satijnen hart , een roman die thematisch nauw aansluit bij de voorganger. De oude kunstena...Savoir plus
Remco Campert begon zijn lange loopbaan als dichter, maar debuteerde in 1961 als romanschrijver met Het leven is vurrukkulluk . Het luchtige en het vr...Savoir plus
'Zonder roken bij mij geen poëzie. Het mag ook andersom zijn. Als poëzie een gevolg van of een aanleiding tot roken is, dan is het geen knip voor de s...Savoir plus
In een sombere bui denk ik dat er in de toekomst alleen nog maar rampen te verwachten zijn, maar ja, als ik terugkijk was het verleden ook niet van ra...Savoir plus
'Het zal mijn katterigheid wel zijn, maar ik geloof niet dat ik oud zal worden. Waar leef ik voor? Hetzelfde nutteloze gevoel als toen ik in dienst wa...Savoir plus
Remco Campert heeft zijn vader nauwelijks gekend; de journalist en dichter Jan Campert stierf toen de zoon dertien jaar was. Een groot deel van zijn l...Savoir plus
In Gouden Dagen voert Remco Campert een naamloze memoiresschrijver ten tonele die wonderlijk genoeg terugziet op een gelukkig leven. 'Slechts weinig m...Savoir plus
Katten zijn slim, grappig, lief en eigenwijs. We smelten als ze spinnen, we houden van ze als ze op schoot slapen, maar ook als ze als een dolle door ...Savoir plus
Remco Campert is a writer of considerable standing in Holland who came to prominence in the 1950s. A chronicler of alternative Amsterdam life in ficti...Savoir plus
In deze bundel geraffineerde autobiografische schetsen geeft Remco Campert het proces van ouder worden op weergaloze wijze gestalte. Zijn wereld wordt...Savoir plus
hoe zal de dood zijn een onmetelijke ruimte? of het klein beperk van een kist? nee zeg ik tegen dat laatste: opgenomen door de sterren in hun nachteli...Savoir plus
Een vrolijke doorgehaalde zomernacht was het begin van een bijzondere, bij vlagen hilarische correspondentie tussen drie vrienden: twee schrijvers en ...Savoir plus
Campert compleet is (voor nu) compleet. Remco Campert schreef zijn hele leven verhalen en vanaf 1971 werden ze gebundeld in Campert compleet . Beroemd...Savoir plus
In Alle dagen feest bewijst Campert zich als spottend doorlichter van eigentijdse artiestenmilieus, vrouwen, feesten en drinkgelagen, en wordt hij teg...Savoir plus