•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Remco Campert

Livres écrits par Remco Campert

Livres écrits par Remco Campert

Tous les livres de Remco Campert

59 résultats

Trier par
Filter
  • De Harm en Miepje Kurk story

Remco Campert

• Ebook | Néerlandais
    • Schrijver Romke Terkamp is van zijn vrouw af en neemt voorlopig zijn intrek in een hotel. Hij besluit voor de rest van zijn leven vrijgezel te blijven... Savoir plus
    6,99 €
    Disponible immédiatement
    6,99 €
    Disponible immédiatement
  • Als in een droom

Remco Campert

• Ebook | Néerlandais
    • Remco Campert en jazzmuziek zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. De ontmoeting met de band van Corrie van Binsbergen heeft er toe geleid dat zij s... Savoir plus
    6,99 €
    Disponible immédiatement
    6,99 €
    Disponible immédiatement
  • Katten en katers

Remco Campert

• Livre relié | Néerlandais
    • ‘Het zal mijn katterigheid wel zijn, maar ik geloof niet dat ik oud zal worden. Waar leef ik voor? Hetzelfde nutteloze gevoel als toen ik in dienst wa... Savoir plus
    19,99 €
    Livraison sous 3 jours ouvrables
    19,99 €
  • Campert & Campert

Jan Campert, Remco Campert

• Livre broché | Néerlandais
    • Vader & zoon ontmoeten elkaar in hun werk Jan Campert en Remco Campert. Vader en zoon, beiden dichter en schrijver, beiden betrokken bij de wereld. He... Savoir plus
    20,99 €
    20,99 €
  • Het leven is vurrukkulluk

Remco Campert

• Ebook | Néerlandais
    • Remco Campert begon zijn lange loopbaan als dichter, maar debuteerde in 1961 als romanschrijver met Het leven is vurrukkulluk . Het luchtige en het vr... Savoir plus
    9,99 €
    Disponible immédiatement
    9,99 €
    Disponible immédiatement
  • Dichter

Remco Campert

• Ebook | Néerlandais
    • 'Poëzie is een daad / van bevestiging. Ik bevestig / dat ik leef, dat ik niet alleen leef', zo begint een van Camperts beroemdste gedichten. Het zijn ... Savoir plus
    9,99 €
    Disponible immédiatement
    9,99 €
    Disponible immédiatement
  • Campert compleet

Remco Campert

• Ebook | Néerlandais
    • Campert compleet is (voor nu) compleet. Remco Campert schreef zijn hele leven verhalen en vanaf 1971 werden ze gebundeld in Campert compleet . Beroemd... Savoir plus
    11,99 €
    Disponible immédiatement
    11,99 €
    Disponible immédiatement
  • Om vijf uur in de middag

Remco Campert

• Ebook | Néerlandais
    • De nieuwe verhalen van Remco Campert worden bevolkt door dromende dichters, aarzelende jongelingen en in de verte is er altijd een meisje dat te mooi ... Savoir plus
    6,99 €
    Disponible immédiatement
    6,99 €
    Disponible immédiatement
  • Beschreven blad

Remco Campert

• Ebook | Néerlandais
    • Nadat de hoofdpersoon zijn ouders door een vliegtuigongeluk heeft verloren, ligt het leven blanco voor hem. In staat van vervreemding houdt hij zich v... Savoir plus
    6,99 €
    Disponible immédiatement
    6,99 €
    Disponible immédiatement
  • Open ogen

Remco Campert

• De wereld kwam niet eerder zo hard binnen in de gedichten van Remco Campert. Ik zag een jongetje zitten verwezen op een stoeltje bedekt met bloed en a... Savoir plus
    18,99 €
    18,99 €
  • Campert kiest

Remco Campert

• Ebook | Néerlandais
    • Voor Remco Campert is poëzie als zuurstof. Hij kan niet leven zonder zelf te dichten, maar ook niet zonder het werk van anderen. Al twee jaar lang zij... Savoir plus
    6,99 €
    Disponible immédiatement
    6,99 €
    Disponible immédiatement
  • Dagelijksheden

Remco Campert

• Ebook | Néerlandais
    • De dagen van Remco Campert zijn al zo lang hij leeft vol van avontuur. Terwijl hij in huis rommelt, een ommetje maakt of uit het raam tuurt, fladderen... Savoir plus
    6,99 €
    Disponible immédiatement
    6,99 €
    Disponible immédiatement
  • Hôtel du Nord

Remco Campert

• In een impuls, zonder afscheid te nemen van zijn vriendin, reist Walter Manning naar een hotel aan de Franse kust. Van het ene op het andere moment ge... Savoir plus
    21,99 €
    21,99 €
  • Een liefde in Parijs

Remco Campert

• Ebook | Néerlandais
    • Hoofdpersoon van Een liefde in Parijs is de schrijver Richard Sanders. Vlak na aankomst in Parijs heeft hij op straat een vluchtige ontmoeting met een... Savoir plus
    6,99 €
    Disponible immédiatement
    6,99 €
    Disponible immédiatement
  • Dagboek van een poes

Remco Campert

• Bij het schrijven van het geestige Dagboek van een poe s kroop Remco Campert in de vacht van zijn eigen poes, die luistert naar de naam Poef. Hij voer... Savoir plus
    18,99 €
    18,99 €
  • Schrijversleven

Remco Campert

• In de afgelopen decennia hield Remco Campert een onregelmatig dagboek bij. Hij verhaalt uitvoerig over de jazznachten, de onvermijdelijke katers van d... Savoir plus
    16,50 €
    16,50 €
  • Dagboek van een poes

Remco Campert

• Ebook | Néerlandais
    • In Dagboek van een poes laat Remco Campert een buitengewoon oplettende poes aan het woord, die vanuit haar eigen perspectief, maar met het verteltalen... Savoir plus
    6,99 €
    Disponible immédiatement
    6,99 €
    Disponible immédiatement
  • Vijftig onmisbare gedichten

Remco Campert

• Ebook | Néerlandais
    • ‘Poëzie is mijn adem,’ schreef de door velen geliefde auteur Remco Campert. Hij beschouwde zichzelf in de eerste plaats als dichter en liet een indruk... Savoir plus
    9,99 €
    Disponible immédiatement
    9,99 €
    Disponible immédiatement
  • Gouden dagen

Remco Campert

• Ebook | Néerlandais
    • In Gouden Dagen voert Remco Campert een naamloze memoiresschrijver ten tonele die wonderlijk genoeg terugziet op een gelukkig leven. 'Slechts weinig m... Savoir plus
    6,99 €
    Disponible immédiatement
    6,99 €
    Disponible immédiatement
  • Bandieten, moordenaars en echtbrekers

G.K. Chesterton, Algernon Blackwood, Patricia Highsmith, Remco Campert, Ewald van Vugt, Jules Deelder, Joost Zwagerman, Maarten Spanjer, Alexander Poesjkin, Alexandre Dumas

• Ebook | Néerlandais
    • G.K. Chesterton e.a. Het zijn niet de eerste noch de laatste passen op het glibberige levenspad. De vreemde voetstappen, De schildpad, De ochtend dat ... Savoir plus
    9,95 €
    Disponible immédiatement
    9,95 €
    Disponible immédiatement
  • Te vroeg in het seizoen

Remco Campert

• Ebook | Néerlandais
    • In deze bundel geraffineerde autobiografische schetsen geeft Remco Campert het proces van ouder worden op weergaloze wijze gestalte. Zijn wereld wordt... Savoir plus
    6,99 €
    Disponible immédiatement
    6,99 €
    Disponible immédiatement
  • Dagboek van een poes

Remco Campert

• In Dagboek van een poes laat Remco Campert een buitengewoon oplettende poes aan het woord, die vanuit haar eigen perspectief, maar met het verteltalen... Savoir plus
    12,99 €
    12,99 €
24 sur 59 résultat(s) affiché(s)