Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
This edited volume explores how fashion brands deal with legacy by looking at the preservation of heritage and knowledge and how this builds a bridge ...Savoir plus
This book brings together experts from different areas to show how creativity drives design and innovation in different kind of businesses. It present...Savoir plus
Witty, surprising, refined, and, above all, truly unforgettable. A compendium of the best new visual identities that stand out from the crowd in chall...Savoir plus
"55% OFF for Bookstores! Discounted Retail Price NOW!!" Is your customer a business owner who want to scale-up the business and operate as a successfu...Savoir plus
"This book cuts through the B.S." Looking for a way to generate fast (and cheap) leads with your Instagram marketing efforts? Not sure how to convert ...Savoir plus
"55% OFF for Bookstores! Discounted Retail Price NOW!!" There's no need to reinvent the wheel! Are your customers looking for achieving financial free...Savoir plus
"55% OFF for Bookstores! Discounted Retail Price NOW!!" Are your customers a business owners who want scale-up their business and operate as a success...Savoir plus
"55% OFF for Bookstores! Discounted Retail Price NOW!!" Are your customers a business owners who want scale-up their business and operate as a success...Savoir plus
"55% OFF for Bookstores! Discounted Retail Price NOW!!" There's no need to reinvent the wheel! Are your customers looking for achieving financial free...Savoir plus
"If you want to build your business with video, this is the book for you." Looking for a way to generate fast (and cheap) leads with your video market...Savoir plus
Für die Erzielung langfristiger Spenderbeziehungen ist das Vertrauen eines Spenders in eine Nonprofit-Organisation von zentraler Bedeutung. Dabei kann...Savoir plus
The ultimate branding playbook for professional women, packed with practical wisdom and hard-earned insights. You're the face of your brand. You've wo...Savoir plus
Kai Rippe untersucht die integrierte Pre-Merger-Perspektive von Käufer- und Zielmarke und stellt ein Verfahren zur Messung des identitätsbasierten Mar...Savoir plus
Nicht nur "Big in Japan": Die heißesten Sportwagen aus Fernost Sportwagen entstehen nicht nur in Zuffenhausen und Maranello: Auch japanische Autoherst...Savoir plus
Die Autoren Christoph Maier und Timo Abid sind überzeugt: Niemand muss das Rad neu erfinden. Schonungslos ehrlich und mit einem Augenzwinkern berichte...Savoir plus
A revised and expanded edition of the world-renowned graphic designer's classic and bestselling monograph, using examples from a portfolio spanning hi...Savoir plus
An essential guide to understanding how experiential marketing forms a major part of marketing communications for brands featuring an implementation m...Savoir plus
Dieses essential beschreibt, wie Unternehmen mithilfe von Archetypen besonders gute Geschichten erzählen können. Der Schwerpunkt liegt auf der Kreatio...Savoir plus
Dieses Buch ist eine kompakte Einführung in das Thema Multisensorisches Marketing. Paul Steiner untersucht die marketingspezifische Relevanz des mensc...Savoir plus
This book shows how to build successful luxury brands using the power of sensory science and neuro-physiology. The author introduces - based on inspir...Savoir plus
From the authors of the internationally-bestselling business classic The Challenger Sale 'A handbook of practices that will help you get into your cus...Savoir plus
Small business marketers don't need to understand technical minutia of websites or the high-level social media strategies of national consumer brands....Savoir plus
Create great product demos and sell more of your product with the strategies and inspiration in this book. Insightful interviews are presented with pr...Savoir plus
Universal access to information and communication technologies represents an indispensable prerequisite for people with impairments' equal participati...Savoir plus