•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

10 Ways to Screw Up an AD Campaign

And How to Create Ones That Work

Barry H Cohen
Livre broché | Anglais
13,95 €
+ 27 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

10 Ways to Screw Up an Ad Campaign is a practical, no-nonsense guide to avoiding the most common pitfalls. Written for the small business, professional practitioners, and those who work in the advertising field, this book is chock-full of real life examples, provides readers with a guide to avoiding the most frequently made mistakes in advertising. It covers everything from how to select and work with advertising counselors to evaluating which media to use, and when, to how you can "out advertise" the competition--even if you can't outspend them. In addition to strategies for your creative and media campaigns, 10 Ways to Screw Up an Ad Campaign addresses the most critical item of all--how to effectively measure the success of your advertising.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
272
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781598690828
Date de parution :
10-08-06
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
142 mm x 214 mm
Poids :
322 g

Les avis