Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

100 Things Every Designer Needs to Know about People

Susan Weinschenk
Livre broché | Anglais | Voices That Matter
36,45 €
+ 72 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

We design to elicit responses from people. We want them to buy something, read more, or take action of some kind. Designing without understanding what makes people act the way they do is like exploring a new city without a map: results will be haphazard, confusing, and inefficient. This book combines real science and research with practical examples to deliver a guide every designer needs. With it you'll be able to design more intuitive and engaging work for print, websites, applications, and products that matches the way people think, work, and play.

Learn to increase the effectiveness, conversion rates, and usability of your own design projects by finding the answers to questions such as:

  • What grabs and holds attention on a page or screen?
  • What makes memories stick?
  • What is more important, peripheral or central vision?
  • How can you predict the types of errors that people will make?
  • What is the limit to someone's social circle?
  • How do you motivate people to continue on to (the next step?
  • What line length for text is best?
  • Are some fonts better than others?
These are just a few of the questions that the book answers in its deep-dive exploration of what makes people tick.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
242
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780321767530
Date de parution :
14-04-11
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
181 mm x 229 mm
Poids :
467 g

Les avis