•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

A Behavioral Theory of the Firm

Richard Michael Cyert, James G March
Livre broché | Anglais
32,45 €
+ 64 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

2013 Reprint of 1963 First Edition. Full facsimile of the original edition, not reproduced with Optical Recognition Software. "A Behavioral Theory of the Firm" has become a classic work in organizational theory, and is one of the most significant contributions to theory intended to improve the operation of the modern corporation. The authors use experiments and empirical observations to build their model of decision making. They reject the structure of the firm as represented by classical economic theory, instead they focus on the discretion of management. They also offer a new way of viewing the effects of organization, communications and individuals on the firm's overall activity. This is path breaking book and among the most important and provocative interpretations yet advanced for seeing inside the firm to understand it as an organization and an economic entity.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
346
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781614275329
Date de parution :
06-11-13
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
530 g

Les avis