•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

A Japanese Advertising Agency

An Anthropology of Media and Markets

Brian Moeran
Livre relié | Anglais | Consumasian
182,45 €
+ 364 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This is the only book of its kind - written by an anthropologist who spent twelve months doing fieldwork in a major Tokyo agency and who has spent the past 30 years studying and living in Japan.
By examining the production of advertising, this book turns other semiotics, media and cultural studies theories on their heads. By analysing the social structure of a modern media organization from the inside, it makes anthropology relevant and intellectually stimulating. By treating the Japanese as a more-or-less normal and rational people, it explodes the usual myths of exotic Japan and steps boldly into a global arena that embraces 'east' and 'west' in a new theory of values.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
350
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780700703319
Date de parution :
04-07-96
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 233 mm
Poids :
452 g

Les avis