Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Économie
  6. Économie internationale
  7. A Practical Guide to Managing Information for Competitive Positioning in Economic Development

A Practical Guide to Managing Information for Competitive Positioning in Economic Development

Keith A Harman
93,45 €
+ 186 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Integrating concepts of marketing, information resources management, and planned change, this volume demonstrates the versatility and potential applications of competitive positioning programs designed to enhance local and regional economic development. In conjunction with its companion text, the volume stresses an information resources management (IRM) perspective emphasizing that the effective acquisition, interpretation, and communication of information is a basic, line managerial function rather than a support, staff managerial function. The first chapter introduces key concepts related to competitive positioning, examines critical organizational factors associated with the successful implementation of competitive positioning programs, and discusses important tasks necessary to initiate competitive positioning programs. The last three chapters focus on the analytical tasks associated with competitive positioning programs, the implementation and supervision of competitive positioning programs, and the modification and termination of competitive positioning programs. Each chapter has key activities included to aid readers in learning how to assess organizational and community readiness and to implement IRM-based techniques.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
136
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780893915858
Date de parution :
01-01-90
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
216 mm x 279 mm
Poids :
331 g

Les avis