Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

A Teacher's Guide to Curriculum Design for Gifted and Advanced Learners

Advanced Content Models for Differentiating Curriculum

Tamra Stambaugh, Emily Mofield
Livre relié | Anglais
182,45 €
+ 364 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

A Teacher's Guide to Curriculum Design for Gifted and Advanced Learners provides educators with models and strategies they can easily use to create appropriately complex differentiated lessons, questions, tasks, and projects. This must-have resource for both gifted and regular education teachers:

  • Includes specific thinking models for teaching English language arts, social studies, and STEM.
  • Is ideal for teachers who are looking for ways to differentiate and design lessons for their highest achieving students.
  • Provides multiple examples of how to embed complexity within standards-based lessons.
  • Highlights units and models from Vanderbilt University's Programs for Talented Youth curriculum.
  • Helps teachers provide the necessary challenge for advanced learners to thrive.

The models have been vetted by content experts in the relevant disciplines and were designed to guide students to develop expertise within a discipline. Definitions of widely used terms, such as depth, complexity, and abstractness, are explained and linked to models within specific content areas to support common understanding and application of schoolwide differentiation strategies.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
154
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781032145136
Date de parution :
18-05-22
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
210 mm x 279 mm
Poids :
452 g

Les avis