Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

A to Z of the Designers Republic

Ian Anderson
Livre relié | Anglais
83,95 €
+ 167 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Led by founder and born rebel, Ian Anderson, The Designers Republic(TM) (TDR(TM)) has shaped graphic communication for over thirty years through rule-defying music work, provocative self-initiated projects, and a fierce commitment to conceptual thinking over style. Now, for the first time in book form, Anderson explores the studio's output and its influence on a generation of graphic designers.

A to Z of the Designers Republic spans over three decades of work--from the studio's earliest designs for the FON label in the mid-1980s and sleeves for Age of Chance, Chakk, and Cabaret Voltaire to its most recent projects for the Cinematic Orchestra, Led Bib, and the Gulbenkian Foundation. Alongside classic self-initiated TDR(TM) projects, the book features an A to Z of everything from campaigns for Evolution Print, Coca-Cola, and Nike through the studio's celebrated designs for videogames such as WipEout and Formula Fusion. Finally, TDR(TM)'s special relationship with print is explored through its celebrated contributions to IDEA and Emigre magazines and its 3D>2D book, alongside its work for the Manchester School of Art, Gatecrasher, NY Sushi, and the studio's array of music clients including Aphex Twin, Moloko, Sun Electric, The Orb, Warp Records, R&S Records, and New Atlantis.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
504
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780500027356
Date de parution :
23-01-24
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
251 mm x 282 mm
Poids :
2617 g

Les avis