•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Aäron Willem

extended family

Valérie De Prycker, Hans Martens, Ben Benaouisse, Anyuta Wiazemsky Snauwaert
Livre relié | Néerlandais
29,95 €
+ 59 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Ik neem iedereen die een foto stuurt op in mijn Extended Family. In deze eindeloze reeks breek ik met de basisprincipes van het portret. In plaats van het herkenbaar afbeelden van de karaktertrekken van slechts één persoon schuif ik het begrip 'open identiteit' naar voor. Via Afrikaanse filosofie, Spinoza, Picasso, Thomas Hirschhorn en vele anderen kijk ik met nieuwe ogen naar liefde, (on)afhankelijkheid en identiteit. Aäron Willem

Het werk van de Gentse kunstenaar Aäron Willem vertrekt meestal van de menselijke figuur, voornamelijk gezichten, maar steekt vaak ook de grens over naar het abstracte. Gedachten, observaties, concrete materie, expressie en toeval eisen in gelijke mate hun plek op. Hij ziet zichzelf als een kunstenaar van de synthese en integreert zoveel mogelijk in zijn werk in een hopeloze poging om het leven samen te vatten.

Extended Family is een ode aan de menselijke complexiteit, van een kunstenaar met een niet te negeren achtergrond in de filosofie. Met teksten van curator Hans Martens, filosofe Valérie De Prycker en kunstenaars Anyuta Wiazemsky Snauwaert en Ben Benaouisse.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
128
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789058566706
Date de parution :
14-09-21
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
207 mm x 272 mm
Poids :
879 g

Les avis