•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Savoirs
  4. Dictionnaires & Cours de langue
  5. Linguistique
  6. Abstract Methods in Information Theory (Second Edition)

Abstract Methods in Information Theory (Second Edition)

Yuichiro Kakihara
Livre relié | Anglais | Multivariate Analysis | n° 10
181,95 €
+ 363 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Winning in Service Markets: Success through People, Technology, and Strategy is the first practitioner book in the market to cover the key aspects of services marketing and management based on sound academic evidence and knowledge. Derived from the globally leading textbook for Services Marketing by the same author, this book offers a comprehensive overview of extant knowledge on the topic. Accessible and practical, Winning in Service Markets bridges the gap between cutting-edge academic research and industry practitioners, and features best practices and latest trends on Services Marketing from around the world.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
412
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 10

Caractéristiques

EAN:
9789814759236
Date de parution :
15-07-16
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
721 g

Les avis