Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Achievement and Inclusion in Schools

Lani Florian, Kristine Black-Hawkins, Martyn Rouse
Livre broché | Anglais
54,45 €
+ 108 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Thoroughly updated to reflect the challenges of diversity in today's schools, this new edition of Achievement and Inclusion in Schools shows how high levels of inclusion can be entirely compatible with high levels of achievement and that combining the two is not only possible but also essential if all students are to have the opportunity to participate fully in education.

Each chapter has been fully revised to reflect an understanding of inclusion as being concerned with the learning and participation of everyone in a changing education policy context. Based on new case study research, this edition sets out to answer the following questions:

  • Are there strategies which can raise the achievement of all students, while safeguarding the inclusion of others who are more vulnerable?
  • How can schools ensure high levels of inclusion as well as high levels of achievement for everyone?
  • How might research into these matters be carried out?

With new case studies in this second edition that reflect the devolution of education policy in the four countries of the UK, this book addresses concerns about how schools can respond to differences between learners without marginalising some of them. It offers guidance to practitioners as well as those undertaking research on this important topic.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
178
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781138809017
Date de parution :
08-08-16
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
272 g

Les avis