Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Act Human EBOOK

Waarom succesvolle organisaties investeren in langdurige relaties

Karel Demeester, Sarah Steenhaut, Jan Callebaut
Ebook | Néerlandais
22,99 €
+ 22 points
Format
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Récompenses

  • BAM Marketing Book of the Year 2021
    Nominé

Description

'Marketing is de kunst van het manipuleren van de zwakheden van de mens.'

Dat is het beeld dat marketeers achtervolgt. Het tekent ons werk, onze identiteit, en onze intentie om zin te geven.

Willen we onze echte rol opnemen in deze onzekere, complexe tijden? Dan moeten we met dat stereotype komaf maken. Het is tijd om te doen wat we het beste kunnen: onszelf heruitvinden. Bye bye marketeer, hello Human Activator.

Human Activators vertrekken vanuit de diepere menselijke drijfveren en benaderen merken als mensen. Digitalisering en nieuwe businessmodellen vormen daarbij geen doel op zich maar worden ingezet als krachtige instrumenten om langdurige relaties te bouwen.

Ruim vijfentwintig ervaren bestuurders, ondernemers, researchers, communicatie-, data- en digitale experten en marketeers die het Act Human-denkkader onderschrijven, werkten mee aan dit boek. Samen met de drie hoofdauteurs tonen ze aan welke errors de marketing van vandaag teisteren, hoe de marketing van morgen een collectieve opdracht is, en waarom de chaos omarmen de toekomst van de Human Activator veiligstelt.

Marketing gaat over het activeren van menselijke relaties.
Dat is wat de marketeer zou moeten doen.
Dit is wat de Human Activator doet.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
200
Langue:
Néerlandais

Caractéristiques

EAN:
9789401472470
Date de parution :
04-01-21
Format:
Ebook
Protection digitale:
Digital watermarking
Format numérique:
ePub

Les avis