Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Adapting to Change

The Business of Climate Resilience

Ann Goodman
Livre broché | Anglais
30,95 €
+ 61 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Get an inside look at how companies with cutting-edge sustainability programs are innovating in the face of extreme conditions related to climate change. Adapting to Change profiles the current efforts of Citi, Sprint, ConAgra, Stonyfield Farm, The Hartford, and IBM to improve climate resilience, with a focus on five themes: responding to weather; learning from disaster; doing more with less; taking a risk-and managing it; and communicating change, collaborating on climate. In these pages, readers will discover strategies that encourage resilience and mitigate risk across vastly different sectors, both internally-with managers and employees-and externally-through supply chains, in communities, among investors-with valuable insight for business professionals in all categories. Adapting to Change stresses pragmatic answers to real problems that companies encounter every day. It focuses on the challenges climate presents to the firms profiled and how each company-with the help of employees and other stakeholders-faces them head on. One in a collection of books curated by world-renowned business ethics expert Mary Gentile, this book illustrates how today's sustainability leaders are using business acumen to find solutions-while cutting costs and creating new business opportunities-in a rapidly changing environment.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
120
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781631571442
Date de parution :
02-09-16
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
226 g

Les avis