•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Advances in Advertising Research XIII

Frontiers of Advertising: Re-Considering Its Shapes and Forms

Livre relié | Anglais | European Advertising Academy
189,95 €
+ 379 points
Pré-commander, disponible à partir du 08-02-2025
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book provides insights into modern advertising's evolving landscape, revealing how digital innovation and social media have transformed communication strategies and consumer engagement. It addresses the crucial need to understand advertising's multifaceted nature in an era where digital platforms continually redefine brand-consumer interactions. Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a selective collection of research presented at the 20th International Conference in Advertising (ICORIA), held in Prague (Czech Republic) in June 2022. This insightful collection is designed for academic researchers, instructors, students in advertising, communication, marketing, and media management, and professionals seeking to stay ahead in the ever-evolving world of advertising.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
206
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783658439354
Date de parution :
08-02-25
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
148 mm x 210 mm

Les avis