•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Advances in Design and Digital Communication II

Proceedings of the 5th International Conference on Design and Digital Communication, Digicom 2021, November 4-6, 2021, Barcelos, Portugal

Livre broché | Anglais | Springer Design and Innovation | n° 19
242,95 €
+ 485 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Narrative infusion in web design.- Building a Privacy Oriented UI and UX Design: Na Introduction to its Foundations and Potential Developments.- Search engine interfaces for sign languages: designing a multilanguage questionnaire to collect signers' perception of handshapes similarities.- How Usability and User Experience vary among the basic m-Commerce, AR and VR based User Interfaces of Mobile Application for Online Shopping.- The design process of variable fonts: a prospective survey-based investigation with type designers.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
703
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 19

Caractéristiques

EAN:
9783030897376
Date de parution :
23-10-22
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
988 g

Les avis