•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Advertising and Integrated Brand Promotion

Thomas O'Guinn, Chris Allen, Angeline Close Scheinbaum, Richard J Semenik
Livre broché | Anglais | Mindtap Course List
118,45 €
+ 236 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Place yourself in the midst of today's fast-paced exhilarating world of advertising with ADVERTISING AND INTEGRATED BRAND PROMOTION, 8E. This cutting-edge approach provides intriguing insights into advertising in today's world. You see how strong advertising is the result of hard work and careful planning. A leader for its emphasis on integrated brand promotion, this edition combines a solid understanding of advertising strategy and important theory with hands-on practice. Advertising strategy comes to life with dynamic visuals and examples from today's most contemporary ads. Coverage of the latest practices and industry developments highlights social media, design thinking, and globalization. The book focuses on real advertising practice with content that follows the same process as an advertising agency. Accompanying MindTap provides integrated discussion of video and other medium.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
448
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781337110211
Date de parution :
01-01-18
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
213 mm x 274 mm
Poids :
1097 g

Les avis