Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Advertising, the Media and Globalisation

A World in Motion

John Sinclair
Livre broché | Anglais
49,95 €
+ 99 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book offers a critical, empirically-grounded and contemporary account of how advertisers and agencies are dealing with a volatile mediascape throughout the world, taking a region-by-region approach.

It provides a clear, systematic, and synoptic analysis of the dynamic relationship between media, advertisers, and agencies in the age of globalization, and in an era of transition from 'mass' to 'social' media.

Advertising attracts much public criticism for the commercialization of culture and its apparent impact on social and personal life. This book outlines and assesses the issues involved, with regard to how they are manifested in different national, regional and global contexts. Topics covered include:

  • advertising as an object of study
  • global trends in the advertising industry
  • advertising and the media in motion
  • current issues in advertising, media and society
  • advertising, globalization and world regions.

While maintaining a contemporary focus, the book explains developments over recent decades as background to the globalisation of what it calls the manufacturing-marketing-media complex.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
168
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780415668835
Date de parution :
29-05-12
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
155 mm x 231 mm
Poids :
272 g

Les avis