Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

All Business Is Personal EBOOK

One Medical's Human-Centered, Technology-Powered Approach to Customer Engagement

Joseph A. Michelli
Ebook | Anglais
16,76 €
+ 16 points

Description

From organizational consultant and bestselling author Joseph Michelli, a close look at the groundbreaking practices at Amazon’s One Medical, revealing the key strategies that make them a revolutionary force in healthcare and an inspiration for all industries.

What if every business owner or manager could combine cutting-edge technology with the warmth of personal connection to keep customers coming back for more and sending their friends and family?

Drawing lessons from the industry-leading business practices at One Medical, a brand transforming the customer experience in healthcare, All Business Is Personal gives readers tools to blend the powerful benefits of today’s rapidly improving technology with individuals’ unique talents, all in the name of providing only the best for their customers. Readers will learn:
How to increase the value provided to colleagues, customers, and business partners Examples of how to make the customer experience easier, more accessible, and more successful An iterative process for thoughtfully designing the customer experience The importance of growing your people first before growing your business to develop a sustainable and high-performing organization
All Business Is Personal is your roadmap for blending people and technology to elevate the employee and customer experiences, drive repeat business, garner word-of-mouth referrals, and ensure sustainable organic growth.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
256
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781637746776
Date de parution :
12-05-25
Format:
Ebook
Protection digitale:
Adobe DRM
Format numérique:
ePub

Les avis