•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Als het echt wordt…

Ann Liang
Livre broché | Néerlandais
15,00 €
+ 30 points
Pré-commander, disponible à partir du 17-04-2025
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Een viraal essay, een beroemde acteur en een verzonnen relatie – wat kan er misgaan?

Wanneer de zeventienjarige Eliza Lin een essay schrijft over de ontmoeting met de liefde van haar leven, heeft ze een probleem. Het essay gaat viraal. Klein detail: ze heeft alles verzonnen. Eliza heeft nog nooit een relatie gehad en is zelfs niet eerder verliefd geweest.
In een wanhopige poging om haar geheim te bewaren, sluit ze een deal met Caz Song, een charmante maar wat afstandelijke acteur die bij haar in de klas zit. Hij doet alsof hij haar vriendje is en in ruil daarvoor schrijft zij zijn essays. Caz is een droom-nepvriendje, hij geeft haar handgeschreven briefjes tijdens de les en neemt haar mee op motortochtjes door de stad.

Als de deal wel heel echt begint te voelen, lopen al Eliza’s uitgedachte plannen gevaar. Kan ze haar dromen wel waarmaken als ze daarvoor haar eigen hart moet breken?

‘Absoluut geweldig. Ik heb hardop gelachen, het is lief en romantisch – een parel van een boek!’ – Meg Cabot, auteur van The Princess Diaries

‘Onweerstaanbaar grappig en onverwachts oprecht.’– Kirkus Reviews

‘Er zijn zo veel perfecte scènes in dit boek… Door de liefde tussen Eliza en Caz kon ik niet stoppen met glimlachen. De helft van de tijd schreeuwde ik het uit in mijn kussen.’ – lezersreview op Goodreads

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
368
Langue:
Néerlandais
Catégorie d'âge:

Caractéristiques

EAN: