•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

American Businesses in China

Balancing Culture and Communication, 3d ed.

Nancy Lynch Street, Marilyn J Matelski
Livre broché | Anglais
58,45 €
+ 116 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Since the publication of earlier editions of this book, China's political and economic landscapes have changed dramatically, with the rise of new leadership, evolving alliances, tariff wars, educational policies and technological advancements. Focusing on Chinese-American ventures, this expanded and revised edition chronicles the investments that have marked China's astonishing growth in the 21st century.

Adding another dimension to the exploration of Chinese-American commerce, this edition discusses China's roots in Confucian identity and its effect on modern business culture. Case studies of American businesses that have been successful in China are included. Reflecting upon the changing nature of Chinese consumerism and international corporate behavior, the authors close with specific suggestions for those interested in doing business in China.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
341
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781476672274
Date de parution :
06-08-19
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
175 mm x 251 mm
Poids :
635 g

Les avis