Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Sciences
  5. Médecine
  6. An Exploration of the Construct of Masters Level Clinical Practice

An Exploration of the Construct of Masters Level Clinical Practice

An investigation using mixed methods to converge findings from a Delphi study and case study

Alison Rushton, Geoff Lindsay
Livre broché | Anglais
77,95 €
+ 155 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Educational practice needs to become evidence informed. This book presents an investigation that explored a key aspect of educational practice in healthcare - the construct of Masters level clinical practice. The study was presented as partial fulfilment of a Doctorate in Education at the University of Warwick in the United Kingdom. A mixed methods approach converged findings from a quantitative Delphi study of 3 rounds, and an in- depth qualitative case study using semi-structured interviews and participant observation. There was good convergence of the data with clinical reasoning and knowledge identified as the most important components of the construct. This investigation provides important preliminary work, proposing a generic model that can be used as the basis for future research, informing course design, and the development of a tool for the assessment of student performance. This book will be valuable to medical and healthcare professionals and academics worldwide, at a time when evidence informed educational practice is essential.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
256
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783844311730
Date de parution :
24-03-11
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
381 g

Les avis