•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

An Introduction to Survey Research, Volume II

Carrying Out the Survey

Ernest L Cowles, Edward Nelson
Livre broché | Anglais
30,45 €
+ 60 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Survey research is a powerful tool to help understand how and why individuals behave the way they do. Properly conducted, surveys can provide accurate insights into areas such as attitudes, opinions, motivations, and values, which serve as the drivers of individual behavior.

This two-volume book is intended to introduce fundamentals of good survey research to students and practitioners of the survey process as well as end-users of survey information. This second volume focuses on carrying out a survey- including how to formulate survey questions, steps that researchers must use when conducting the survey, and impacts of rapidly changing technology on survey design and execution. The authors conclude with an important, but often neglected aspect of surveys-the presentation of results in different formats appropriate to different audiences.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
138
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781949991284
Date de parution :
20-03-19
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
195 g

Les avis