•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Arguing to Learn

Confronting Cognitions in Computer-Supported Collaborative Learning Environments

Livre relié | Anglais | Computer-Supported Collaborative Learning | n° 1
162,45 €
+ 324 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Arguing to Learn: Confronting Cognitions in Computer-Supported Collaborative Learning Environments focuses on how new pedagogical scenarios, task environments and communication tools within Computer-Supported Collaborative Learning (CSCL) environments can favour collaborative and productive confrontations of ideas, evidence, arguments and explanations, or arguing to learn.

This book is the first that has assembled the work of internationally renowned scholars on argumentation-related CSCL research. All chapters present in-depth analyses of the processes by which the interactive confrontation of cognitions can lead to collaborative learning, on the basis of a wide variety of theoretical models, empirical data and Internet-based tools.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
269
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 1

Caractéristiques

EAN:
9781402013829
Date de parution :
30-06-03
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
180 mm x 234 mm
Poids :
639 g

Les avis