Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Argument Writing as a Supplemental Literacy Intervention for At-Risk Youth

Using Design Based Research to Develop a Knowledge Building Literacy Course

Margaret Sheehy, Donna M Scanlon
Livre relié | Anglais | Routledge Research in Literacy Education
182,45 €
+ 364 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This volume details the development and initial evaluation of a supplemental literacy course intended to support at-risk high school students in the US. Developed using design based research (DBR), the course combines argument writing and knowledge building literacy routines to support academic literacy development.

Acknowledging the demand for US students to meet academic literacy standards that emphasize explanatory and argumentative writing, the text foregrounds knowledge building as key to effective writing development. Chapters trace the development and implementation of course literacy routines designed using DBR and use whole-class and individual case studies to demonstrate how informational reading, discussion, and argument writing become an activity system to support literacy development. Ultimately, the text has important implications for literacy course design, and the use of knowledge building analysis and DBR in research.

The text will benefit researchers, academics, and educators in higher education with an interest in academic literacy education, writing and composition, and secondary education more broadly. Those specifically interested in methodologies relating to classroom teaching and learning as well as argumentation and argument writing will also benefit from this book.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
170
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780367747053
Date de parution :
21-12-21
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
412 g

Les avis