Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Art Experience and Human Resources' Perception

Dissertation

Denise Sumpf
52,95 €
+ 105 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Management and art - do these two fit together? Is an investment into art "worthwhile" from a shareholder's point of view? Regardless of the answer to these questions, a number of inter- national companies establish large art collections or offer related art programmes for their human resources, their clients or the general public in recent years. The size of these art col- lections or the amount of funding available has in some cases reached a dimension, which from an economic point of view justifiably questions whether such a commitment or invest- ment is at all advisable. This situation raises numerous more questions and problems, in par- ticular concerning the direct or indirect benefits that can be expected from the arts in the cor- porate environment, notwithstanding the methodological problem of measuring their success. Depending on the interests or perspectives involved, very different aspects are in the spotlight, e. g. art as a financial investment, as a public relations tool or as a tool in human resource de- velopment. The author of this book concentrates primarily on the impact of art respectively art experience on human resources' general perception and their perceptual competence. In doing so she is breaking new ground in research, since until to date only very few studies have been con- cemed with the questions above and with the particular subject of this doctoral thesis.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
257
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 50

Caractéristiques

EAN:
9783824408443
Date de parution :
26-08-05
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
394 g

Les avis