•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Management
  6. Stratégie
  7. Artificial Intelligence and the Changing Nature of Corporations

Artificial Intelligence and the Changing Nature of Corporations

How Technologies Shape Strategy and Operations

Tankiso Moloi, Tshilidzi Marwala
Livre broché | Anglais | Future of Business and Finance
60,45 €
+ 120 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book explains how various forms of artificial intelligence, namely machine learning, natural language processing, and robotic process automation, could provide a source of competitive advantage to firms deploying them compared to those firms that would not have deployed these technologies. The advantages of machine learning, natural language processing, and robotic process automation in strategy formulation and strategy implementation are explored. The book illustrates the potential sources of advantage for the strategy formulation and strategy implementation processes, which can be derived from the deployment of each form of artificial intelligence.


Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
118
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783030763152
Date de parution :
21-06-22
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
195 g

Les avis