Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Basics of Ancient Ethiopic

A Complete Grammar, Workbook, and Lexicon

Archie T Wright
Livre broché | Anglais | Zondervan Language Basics
62,95 €
+ 125 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Basics of Ancient Ethiopic by Archie Wright introduces students to the basic grammar of ancient Ethiopic (Ge'ez) while approaching the language through its wider cultural and literary context, and its historical legacy.

As part of the widely-used Zondervan Language Basics series of resources, Wright's Ethiopic grammar is a student-friendly introduction. It helps students learn by:

  • Minimizing technical jargon
  • Providing only the information needed to learn the basics
  • Breaking the grammar of language down into manageable and intuitive chunks
  • Illustrating the grammar in question by its use in rich selections from ancient Christian and the Second Temple Jewish books of 1 Enoch and Jubilees
  • Providing grammar, readings, exercises, and a lexicon all in one convenient volume

Basics of Ethiopic provides an ideal first step into this important language and focuses on getting the student into texts and translation as quickly as possible.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
352
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780310539049
Date de parution :
20-09-22
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
216 mm x 277 mm
Poids :
975 g

Les avis