•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Beep to Boom

The Development of Advanced Runtime Sound Systems for Games and Extended Reality

Simon Goodwin
Livre broché | Anglais | Audio Engineering Society Presents
83,95 €
+ 167 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Drawing on decades of experience, Beep to Boom: The Development of Advanced Runtime Sound Systems for Games and Extended Reality is a rigorous, comprehensive guide to interactive audio runtime systems.

Packed with practical examples and insights, the book explains each component of these complex geometries of sound. Using practical, lowest-common-denominator techniques, Goodwin covers soundfield creation across a range of platforms from phones to VR gaming consoles.

Whether creating an audio system from scratch or building on existing frameworks, the book also explains costs, benefits and priorities. In the dynamic simulated world of games and extended reality, interactive audio can now consider every intricacy of real-world sound. This book explains how and why to tame it enjoyably.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
288
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781138543904
Date de parution :
18-02-19
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
185 mm x 234 mm
Poids :
476 g

Les avis