Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Behavioral Economics

The Basics

Philip Corr, Anke Plagnol
Livre relié | Anglais | Basics
118,95 €
+ 237 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Behavioral economics is everywhere - whether used by governments to shape our judgement and decision making, advertisers and marketers to sell products, or even politicians to sell policies, its insights are important and far-reaching.

Behavioral Economics: The Basics is the first book to provide a rigorous yet accessible overview of the growing field that attempts to uncover the psychological processes which mediate all the economic judgements and decisions we make. In seven accessible chapters, the book answers questions like:

  • What is behavioral economics?
  • How does it help us to understand economic behavior?
  • What does it tell us about how people form judgements and make decisions in their private and public lives?
  • What does it tell us about the psychological nature of financial catastrophes that afflict our economic system?

With recommended further readings throughout, Behavioral Economics: The Basics is essential for all students taking courses in behavioral economics, economic psychology, consumer psychology, microeconomics and game theory, and also for professionals looking for an accessible introduction to the topic.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
260
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781138228900
Date de parution :
27-06-18
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
129 mm x 198 mm
Poids :
452 g

Les avis