Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Beyond Benchmarks

Mae Chaplin
Livre broché | Anglais
58,45 €
+ 116 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The loss of academic engagement within marginalized student populations shows the pressing need for curriculum grounded in multicultural pedagogy, social justice, and equity. For this work, a multicultural curriculum was created for a group of 8th grade students typically labeled as being "at- risk" by their school district. This group included English-Language Learners, students from lower socioeconomic backgrounds, and students who did not score well on previous standardized tests. Throughout the course of a unit of study in American History, these students were asked to determine the influences this new curriculum had on their behavior, academic performance, and attitudes. This book details how students not only became more engaged with the curriculum but more connected to school as well due to this process. Their reflections call for systemic change in American education that moves beyond the current climate of high-stakes testing and accountability. Educators, administrators, and anyone interested in changing our educational institutions can apply these findings and their implications within individual schools and classrooms.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
136
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783838321561
Date de parution :
02-06-10
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
208 g

Les avis