Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Beyond Persuasion

Communication Strategies for Healthcare Managers in the Digital Age

Patricia J Parsons
Livre broché | Anglais
39,45 €
+ 78 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The advent of social media has forever changed how organizations communicate with the public, and healthcare organizations are no exception. Beyond Persuasion provides healthcare managers with a guide to using strategic communication to meet both personal and professional objectives in the digital age.

Whether healthcare managers are conducting meetings with employees, answering massive amounts of email, or keeping up with Twitter feeds, their success ultimately depends on their strategic communication skills. The first book to offer a strategic approach to managerial communication in health care, Beyond Persuasion is full of valuable information on issues such as how to develop fundamental skills, communicate strategically with internal groups such as employees and medical staff, and develop relationships with the external community and both traditional and new media.

In this new edition, Patricia J. Parsons has added new references and resources and has updated the text with fresh material on how to weave social media tools, tactics, strategies, and policies into the fundamental discussion about communication as a personal, professional, and organizational priority.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
216
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781442615342
Date de parution :
24-10-13
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
150 mm x 226 mm
Poids :
317 g

Les avis