•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Vie pratique
  4. Art & Culture
  5. Design
  6. Conception de produit
  7. Big Data Analytics Using Multiple Criteria Decision-Making Models

Big Data Analytics Using Multiple Criteria Decision-Making Models

Livre relié | Anglais | Operations Research
167,95 €
+ 335 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Multiple Criteria Decision Making (MCDM) is a subfield of Operations Research, dealing with decision making problems. A decision-making problem is characterized by the need to choose one or a few among a number of alternatives. The field of MCDM assumes special importance in this era of Big Data and Business Analytics. In this volume, the focus will be on modelling-based tools for Business Analytics (BA), with exclusive focus on the sub-field of MCDM within the domain of operations research. The book will include an Introduction to Big Data and Business Analytics, and challenges and opportunities for developing MCDM models in the era of Big Data.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
386
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781498753555
Date de parution :
11-07-17
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 233 mm
Poids :
721 g

Les avis